E-Mail: info@badalonafotografia.com | Tel: 930178354 | Mòbil: 640098838

CURSOS I SORTIDES FOTOGRÀFIQUES

ACTIVITATS PROGRAMADES

Curs d'iniciació a la fotografia I

Curs d’iniciació a la fotografia

7 i 8 d’octubre del 2017

Aquest curs intensiu permet que qualsevol persona sense coneixements previs pugui iniciar-se dins del món de la fotografia, aprenent els conceptes indispensables per al bon ús de la càmera i la presa d’imatges.

Sortida fotogràfica al Parc Natural del Montseny

Sortida fotogràfica al Parc Natural del Montseny

21 d’octubre del 2017

Time Lapse
Curs de composició fotogràfica

Curs de composició fotogràfica

18 i 19 de novembre del 2017

 

PROPERAMENT…

Aquestes són les activitats, tallers i cursos de fotografia que anirem programant properament.

Light Painting, sortida fotogràfica

Light Painting, sortida fotogràfica

Si la fotografia resulta una experiència divertida, la tècnica del “light painting” destaca en aquest aspecte. Pintar amb llum permet crear imatges divertides i deixar anar la nostra imaginació.

Via Làctia, sortida fotogràfica

VIA LÀCTIA, sortida fotogràfica

Estar enmig de la muntanya de nit i en companyia d’amics és una experiència inoblidable. Si a més fem fotografies de quelcom tan especial com la Via Làctia, aquesta experiència passa a ser màgica. Gaudiràs i aprendràs a fotografiar la Via Làctia!

Startrails: sortida fotogràfica

Startrails, sortida fotogràfica

Star trails és la tècnica fotogràfica que permet obtenir imatges espectaculars del rastre que deixen els estels a mesura que la terra gira. Una tècnica molt agraïda i accessible per a tothom.

Sortida fotogràfica nocturna amb lluna plena

Sortida fotogràfica nocturna amb lluna plena

Amb aquesta sortida pràctica de fotografia nocturna, gaudiràs traient profit de la llum de la lluna plena, de les fonts de llum artificial i de diverses tècniques aplicades a la fotografia amb llum escassa.

Curs d'iniciació a la fotografia II

Curs d’iniciació a la fotografia II

Curs adreçat a persones amb uns coneixements tècnics mínims que dominen els paràmetres bàsics de la càmera, del flaix i que fan fotografies en mode manual amb una certa desimboltura.

Curs intermig de fotografia

Curs intermig de fotografia

Solvència amb el material fotogràfic, treball amb format raw o coneixement d’esquemes d’i·luminació bàsics. Aquestes són les habilitats recomanades per als alumnes d’aquest curs.

Curs avançat de fotografia

Curs avançat de fotografia

Properament publicarem el contingut.

Curs de fotografia de natura

Curs de fotografia de natura

Dia rere dia el món natural ens passa per davant dels ulls, constant, inexorable… però sense aturar-se. Nosaltres podem congelar aquests moments fantàstics. La fotografia de natura no és una especialitat, en són moltes: fotografia d’acostament, de grans vertebrats, de paisatges, entre d’altres. En aquest curs us donarem les pautes per a captar les imatges que constantment ens ofereix la natura endinsant-nos en tècniques útils, materials i subjectes interessants.

Curs de fotografia de paisatge

Curs de fotografia de paisatge

Paciència, capacitat per a preveure l’evolució de la llum natural i una tècnica ben fonamentada. La fotografia de paisatges és una disciplina que requereix temps… però que ens aportarà moments màgics. Un curs que ens ajudarà a treure el millor d’aquells indrets que tot sovint ens deixen bocabadats.

Curs de macrofotografia

Curs de macrofotografia

La fotografia és tan extensa com les aplicacions a les quals es destina i una de les més interessants i populars és la foto macrografia. Aquest curs aprofundeix en la tècnica i les possibilitats creatives d’aquesta disciplina: característiques, lents i accessoris d’ampliació, il·luminació, subjectes idonis, etc.

Sortides pràctiques de fotografia

Sortides pràctiques de fotografia

Es tracta d’una bona manera de desenvolupar les habilitats i els coneixements dels assistents  mitjançant la pràctica de la fotografia, amb l’assessorament i les explicacions de l’Albert, en diversos espais i utilitzant diferents tècniques fotogràfiques.

Taller de fotografia nocturna

Taller de fotografia nocturna

En aquest taller aprendrem a treballar amb la llum disponible en espais exteriors durant el crepuscle i la nit. Llargues exposicions, elements naturals,  combinació de diverses fonts d’il·luminació i diverses tècniques aplicades permeten l’obtenció d’imatges sorprenents.

Taller HDR

Taller HDR

Quan la lluminositat de l’escena supera la latitud del sensor de la nostra càmera podem trobar-hi diverses solucions, i una de les més utilitzades sense lloc a dubte, és el software HDR (d’Alt Rang Dinàmic). Aquest programari, utilitzat amb mesura, permet obtenir imatges que altrament requeririen un procés molt més laboriós.

Curs bàsic de fotografia de bodegó i producte

Curs bàsic de fotografia de bodegó i producte

Si tens un blog de cuina o productes, necessites fer fotos de petits articles o senzillament vols divertir-te fent bodegons bàsics amb el material del qual disposes, aquest curs t’interessa. Dirigit a gent sense coneixements o amb una formació bàsica dins l’àmbit de la fotografia.

Curs de retoc fotogràfic bàsic

Curs de retoc fotogràfic bàsic

Mostrarem el procés per a millorar les nostres imatges digitals així com corregir-ne errors habituals: reenquadraments, ajustos de nivells i temperatura de color, taques de pols, seleccions, etc. Curs adreçat a persones sense coneixements previs i que volen començar a conèixer les eines dedicades al retoc fotogràfic.

Xerrades i conferències

Xerrades i conferències

Crea la teva web i mostra les teves fotos

Crea la teva web i mostra les teves fotos

Vols disposar d’un arxiu públic de les teves imatges? Crear una web pot ser fàcil i gestionar-la, també. Una web, així com un blog, és una eina molt útil que podem utilitzar amb objectius personals i/o professionals. Ens permet donar a conèixer el nostre projecte i pot servir per expressar les nostres idees, per donar a conèixer les nostres creacions o simplement, per compartir.

En aquest taller aprendrem a crear i gestionar una web i/o blog amb WordPress. Utilitzarem la versió de www.wordpress.com que ens permet crear una web sense necessitat de contractació d’un servidor ni instal·lacions.


Cursos de fotografia

  CONSULTA LES ACTIVITATS PROGRAMADES  

  DONA’T D’ALTA AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC